FANDOM

Cabanossi

Caba vittu saatana :D Syöt vittu kalaa hyi XD

"Turbo pora " (myös ' Turbis ' / "Caba" "") on 2009, hänen uransa alkoi keltainen uralilaispaskisti, joka tunnetaan parhaiten Saukko n filiastaan. Yleisen mielipiteen mukaan Turbo pora pidetään suomalaisessa kulttuurissa isä kantaa ja kulmakive paska (kse).

Historia Edit

Alkuvuosina (2009–2010) Edit

Turbo pora syntyi Suomen katuojassa 119. Uransa ensimmäinen läpimurto pidetään ikkunatee sisälsi videosta kansallisesti.

Todellinen kukkaanpuhkeamisen ja hengellisen valaistumisen hän tunsi vaikka vain 2010, Innoittamana video RASVAKEITINv23:n todella kova loki tappaa. Video oli alkanut uusi kokeellinen puuppaustyyli monet kipeyttä sulka, joka näkyy tässä tähtitieteellisiä Turbo pora uudempi videoita katsojaluvuissa.

Katso mitä on tapahtunut = mutta sitten... (2011-hetkellä) === Sittemmin pora on epäaktivoitunut kasvattaa huomattavasti Turbo pääkanavallaan perfektionismiytensä, saamattomuutensa, samoin kuin korkea veren paineensa. Vuonna 2012, hän on huomattavasti enemmän sisältöä julkaisikin alttikanavallaan.

Tyyli Edit

Turbo pora tyyliin piirre on, että hänen tyylinsä ei ole mihinkään. Joku viisas voisi kuvata progressiivinen pseudoperverssiksi tyyliään. [1] hänen main toimi vuotava nenä ja kipeä sormi.

Lainaa videoita Edit

Turbo porasta "Edit

  • ' Caba voitti. ""' ~ kaikki
  • ' Vitun Saukko. "~ Bob (ei että Suominen)
  • ' caba, miksä ignoraat mut? Miks dude, sinun ei enää olla jotain ja suhteemme, ja kaikki muu niin? "" ' ~ rokkari varten

Lainaa jonka Edit

  • ' Muista ravistaa.
  • ' 4.
  • 'puuppaan ku ja jake lutka saa"
  • ' Blogit 2sexy4jail pierettää ""
  • ' tehdä homoturrifursuittaajan yiffauksen ja pyhä valtaa AIDS "
  • ' kukko vitsejä aina toimii "

Esimerkkejä videoita Edit

Uudempi tuotanto 300 px Hakea RäRkliffeä. Kaikki mitä olet ikinä halunnut tietää Turbo porasta.